Magazin virtual

Compania britanica Tesco, care oferă o rețea de magazine în întreaga lume, a decis să se stabilească un experiment original și aeroporturile din Londra stă ecrane, cu imaginile de pe acestea alimentare.

La urma urmei, cei mai mulți oameni care zboară departe de casă, și nu ia în considerare dacă alimentele proaspete în frigider după întoarcerea dintr-o călătorie. La aeroport, timp să se gândească mai mult decât suficient.
Magazin virtual cuprinde 80 de nume de cele mai populare produse. Fiecare punct să fie însoțit de un cod de bare care citește cumpărătorul utilizând aplicația pe telefon, să aplice numărul necesar de unități vândute, plateste produse, stivuite într-un coș de cumpărături, și poate conta pe livrarea de produse alimentare direct la casa.

Absolut sigur că pentru astfel de aplicații mobile și magazine virtuale, fara a mărfurilor pe rafturi - viitorul. Nu este necesar să-și petreacă o cantitate mare de spațiu de retail chirie, suficient pentru a organiza un stoc mare de produse și furnizarea de servicii de calitate.

2 comentarii:

  1. Sunt foarte recunoscător față de firma de împrumuturi Elegant pentru că m-a ajutat să obțin un împrumut de 600.000 USD cu ajutorul ofițerului de împrumut Russ Harry și voi fi întotdeauna recunoscător. Viața mea s-a schimbat, banii mi-au fost plătiți, dețin acum o afacere pe care o întrețineam pentru familia mea. Sunt recunoscător pentru tine, domnule Russ, și Dumnezeu să vă binecuvânteze. Le puteți contacta pentru asistență financiară pe e-mail: Elegantloanfirm@hotmail.com pentru asistența dvs. financiară.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut tuturor, astăzi sunt super încântat. Am văzut comentarii de la persoane care au primit deja un împrumut de la Sabinhelps@gmail.com și apoi am decis să mă înscriu pe baza recomandărilor lor. În urmă cu câteva ore, am confirmat un total de 10.000 de euro pe care i-am solicitat din contul meu bancar. Aceasta este o veste foarte bună și sfătuiesc oricui are nevoie de un împrumut real pentru a depune o cerere prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau whatsapp la +79267494861.

    RăspundețiȘtergere