Cum de a deschide un salon de coafură, și care sunt avantajul competitiv

Având în vedere frizerie în domeniul activității economice, va fi un vector important de dezvoltare a sectorului de servicii. Noțiuni de bază în această afacere pentru mulți datorită îmbunătățirii nivelului de trai și a lipsei de timp pentru self-service. Și totuși, aceasta este o afacere care se caracterizează prin investiții minime.

Ca un pas-cu-pas pentru a atinge succesul în această afacere.

Ca în orice afacere, între saloane de frumusete, sau mai usor, coafură, există unele concurență. Și acest risc. Se acordă prioritate pentru saloane de păr, în cazul în care furnizarea de servicii de inalta calitate. Deci, de obicei, clientul poate menține calitatea înaltă a serviciilor prestate de el.

Cu toate acestea, vom lista toate elementele care impact semnificativ asupra competitivității salonul de frumusete sau frizerie.

Orice linie de afaceri are propriul plan de afaceri. Același lucru se aplică la frizer. Componenta sa - narative și financiare. Acestea sunt interconectate între ele. Cheia pentru afacerea dvs. - planul ar trebui să fie direcția de afaceri și scopul său principal. Că este, despre proiectul nostru, deci această descoperire coafor și să ofere servicii de calitate pentru populația locală. Un astfel de accent, inițial, va duce la succes. Apoi, aveți nevoie pentru a lucra cu conceptul unui plan de afaceri. Aici sunt vectori ai galeriei. Acestea se referă atât concurența, cât și de publicul țintă și caracteristicile sale, facilități, riscul și perspectivele proiectului. Numele instituției ar trebui să reflecte conceptul. Luați în considerare cu atenție.

Acum mai detaliat. Creșterea concurenței pe frizerul se datorează alegerea de specializare. Mult depinde de situația pieței, districtul în care locul de muncă sau pur și simplu doriți să obțineți la locul de muncă. Obiectivul în acest sens este de a privi în jur pentru întreprinderile similare din zonă și să evalueze performanța de publicul lor tinta, precum si calitatea serviciilor. Decide ce fel de camera de a lucra cu. Da preferință la un singur lucru - de sex feminin, de sex masculin sau copil, sau va fi deschis toate cele trei camere. Va oferi servicii suplimentare? Cât de mare este gama lor? Apoi, decide cât de mult ai preturi acceptabile. Politica de prețuri - este succesul întreprinderii. La etapa inițială, suficient pentru a lucra asupra economiei sau categoria de mijloc. Această abordare va mări contingentul, și, astfel, succesul său frizerie dele.Otkrytie

Cerințe pentru statutul legal de a deschide frizerie acolo. Prin urmare, următorul pas în crearea de frumusete este temeiul juridic al acestuia. Acesta oferă IP, simplificat de contabilitate, de raportare.

Faza inițială a lucrărilor impune puncte sanitare și epidemiologice și de control foc. Acestea sunt singurele permise necesare pentru începerea cazului. Mai multe permise și certificate nu este necesar. Extinderea gamei de servicii, vă rugăm să rețineți că vă aflați aici și au nevoie. Acest lucru este valabil manichiura si pedichiura de lucru, de ingrijire pentru par, corp și de îngrijire a pielii, make-up, precum și masaj.

Când documentele sunt gata, și sunt fundamentate legal, alege camera. Amintiți-vă normelor sanitare (nu mai puțin de 7 metri pătrați. De metri pe maestru). Dacă preferați să lucreze la clasa economic, uita-te pentru zonele de dormit. Ele sunt mult mai convenabile.

Publicitate bun va oferi vizitatorilor. Dacă preferați o cameră de la mall-ul, acesta va fi mai scump. Dotarea camerei, do it yourself. Acest lucru se aplică pentru achizițiile de oglinzi, rafturi, unelte, consumabile, îmbrăcăminte de muncă. Când totul este gata, invita artisti pentru a lucra.

Nu există o altă opțiune de a pune la dispoziție spații. Apoi, vă oferă cadrul de bază, aproape exclusiv sanitare, mobilier și să facă reparații. Meșteșugari lucrează cu instrumentul lor.

Există, de asemenea, o opțiune care, atunci când au mobilier și oglinzi, iar maeștrii care angajeaza locuri de muncă - consumabile, precum și alte atribute. Ultimele două opțiuni este mult mai acceptabil.

Câteva cuvinte despre a investi într-un proiect de afaceri. Barber nevoie de niște bani de investiții. Considerat a fi echipamente de îngrijire foarte scumpe. În cele mai multe cazuri, aceasta este pentru bani proprii întreprinzătorului, dar sunt momente când e bani pe credit. Pentru 2-4 luni, ei vor plăti.

Una dintre cele mai dificile probleme în frizerie este o bună selecție de personal. A fost un personal bun poate oferi servicii de calitate. Aceasta afectează reputația instituției dumneavoastră. Încercați să păstrați personalul așteptați fost constantă, pentru că este, de asemenea, pentru reputație. Și lăsați-l să fie profesioniști. Să le ofere condiții bune de muncă și un venit decent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu