De afaceri de publicitate este de avânt: idei care pot fi puse în aplicare, în fiecare zi devine mai mult și mai mult. Mai mult decât atât, unele dintre ele necesita investitii mari.Publicitate în mișcare.
Cum, de exemplu, "publicitatea mobilă" sau publicitare pe vehicule. Dacă nu s-au gândit la această idee, trebuie să o faci acum.
În primul rând, potențialii clienți vor fi în mod clar mult. În al doilea rând, investiția este minimă. Și, important, nu trebuie să fie un om de stiinta pentru a face față unei astfel de afaceri.
Nu contează pe ce anume va fi disponibila pe transport astfel de publicitate. Fie că sunt specializate sau masini, nu contează. În principiu, doar unul - reclama trebuie să meargă! Principalul criteriu de selecție de autoturisme, desigur, kilometraj de zi cu zi. Că este, cât de mult din oraș pentru o zi "este înfășurat în jurul" mașinii noastre de publicitate. Cu alte cuvinte, cât de mulți oameni se vor vedea.
De obicei, sunt de acord cu nici proprietarii de automobile, fie cu taxiul, să stabilească un comision lunar fix și începe să lucreze. Găsi clienți nu va fi dificil - efectul de publicitate. Instrumente pentru publicitate, veți găsi, de asemenea, ușor (plotter, bandă adezivă, etc), acum gama acestor produse este mare.
Mare de afaceri.
Idei de afaceri de publicitate poate fi direcționat pentru a deschide o mică afacere (care poate crește mai târziu), și pot viza in mod direct cele mai inalte culmi. Deci, dacă te gândești deschide o agentie de publicitate, trebuie să știți următoarele.
Într-un oraș mic, iar volumul va fi mai mic, dar dacă ești un monopolist, atunci afacerea ta poate fi mai mult succes. Desigur, nu ar fi de așteptat o astfel de scară ca în metropola, dar cel puțin o asigurare care concurenții nu "zdrobi".
Dacă vă decideți să se confrunte cu rechini de afaceri de publicitate, ai cel puțin ar trebui să fie:
• Un bun de capital de pornire;
• idei inovatoare;
• Un personal cu experiență și creativ;
• pregătire teoretică bună și dezvoltarea profesională continuă (ateliere de lucru, seminarii);
• Dorința de a-și asuma riscuri;
• ambiții mari.
Ce faci? Proiectarea, crearea și promovarea unui alt fel de publicitate. După cum știți, pentru astfel de o gamă largă de acțiuni, statul va necesita considerabil. Dacă alegeți să creați o companie de publicitate care se specializează într-un anumit tip de publicitate, atunci care este aproape de tine:
- Publicitate mobila (transport);
- Servicii de publicitate pe internet;
- Publicitate în aer liber;
- Publicitate în mass-media;
- Promo;
- Servicii de publicitate pe telefon;
- Direct mail;
- Publicitate în persoană.
Indiferent de tipul pe care o alegeți, mână în afaceri de publicitate, mai întâi de toate este necesar pentru a înțelege subiectul în sine. Publicitatea este în continuă schimbare, îmbunătățirea, acest lucru nu poate fi ignorat. Pe scurt, pentru a începe o astfel de afacere este în valoare numai dacă vă place acest domeniu, și te simți puterea de a realiza mai mult.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu