Cele mai importante componente ale succesului în afaceri este integritatea echipei în companie. Funcționarea eficientă a companiei este posibilă numai în cazul în care fiecare angajat poate solicita ajutor de la un coleg. Studierea părtășie mult unul cu altul, am ajuns să cred că principalul dușman în afaceri este sentimentul de rușine. Fiecare manager trebuie să ofere echipa sa de acel sentiment. Dacă el realizează acest lucru, eficiența întreprinderii va crește.Trebuie mai întâi să înțeleagă ceea ce o rușine. Rușine - că este, informații despre angajat, care devine cunoscut altora, poate face o paria a societății. Și problema nu constă în faptul că angajatul este rușine de ceva. Rușine este în fiecare dintre noi. Problema este că rușinea noastră este rău pentru sociabilitate cu alte persoane.
În conformitate cu observațiile mele, am gasit un model interesant care se confirmă întotdeauna. Există două tipuri de lucrători, cei care se consideră populare și cei care s-au angajat la acest lucru. Diferența dintre ele într-o singură. Angajații care au fost revendicate, a fost considerat o continuare a neajunsurilor sale de meritele sale. Și toate celelalte previne descoperi abilitățile incertitudine și rușinea lor.
Rușine rupe toate legăturile dintre oamenii din companie. Un angajat care se teme de a părea ciudat si ridicol, nu s-ar cere ajutor și consiliere a managerului. Șeful companiei care se teme să arate sentimentalism, nu se poate susține un spirit optimist într-un moment dificil pentru companie.
Angajații care nu se tem de slăbiciunile lor și să le ia pentru a acordat, va atrage alte persoane. Acești oameni nu cred despre modul în care se vor uita în ochii altor oameni. Ei cred că această imperfecțiune le face mai atractive pentru alții. Angajeze acești oameni în echipa ta, și atunci vă veți întâlni cu succes în orice domeniu de activitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu