În prezent, magazinele offline, are tuse maxim până creative pentru a atrage actuala generație de cumpărători care au crescut cu internet. Consumatorii de astăzi decât comunicarea virtuală încă preferă să magazin on-line. Și, pentru a nu pierde cumpărător merge la magazine mari: controale electronice, Wi-Fi gratuit în magazine și multe alte clopote și fluiere.Ca să nu piearda pe clienții brazilieni a marci de C&A, a realizat ideea lui de afaceri, și a început să promoveze magazinul printr-o rețea socială. Astfel, el a combinat magazinele reale și on-line. Și a lansat, de asemenea, un nou proiect de moda virtual, cum ar, a fost organizat de către punctul de vânzare + căptușite cu imagini de piese din noua colectie.
Un produs care poate fi sărbătorit cum ar fi, precum și alți utilizatori pot vedea numărul de "place". Precum și toți cumpărătorii magazin offline și online, va fi capabil pentru a vedea evaluare a bunurilor. Schema este simplă. Pe raftul din magazin, în cazul în care atârnă un lucru arată numărul de "place". Ca urmare, cumpărătorii online vor putea să evalueze lucru rețea socială, iar cumpărătorii vor putea folosi offline magazin acest rating atunci când cumpără lucruri.
Un proiect similar a implementat o revistă de modă Flair, eliberând Flair Fashiontag app. Această aplicație vă permite pentru a marca hainele tale preferate si accesorii pe fotografii de prieteni. Cu organizarea de aplicare a un mod utilizatori revista, de asemenea, alege prietenii mei, apoi o speciale de accesorii etichetă notă și de îmbrăcăminte din fotografii, pe care le-a placut cel mai bun, atunci toate Fashiontag publicate în galeria de pe Facebook, cele mai bune și cele mai multe dintre ele - în ediția săptămânală a revistei de moda.
Această idee a venit la domeniul de analiză a comportamentului femeilor, pentru că așa cum sa dovedit etaj frumos cel mai placut de a examina lucrurile reciproc și cumpără-ți la fel de mult, dacă placut. Dar femeile și fetele moderne adora a studiat fotografiile pe Facebook. A magazine moderne la modă trebuie să ruleze pentru progresul tehnologic și să se adapteze într-un fel la nevoile și necesitățile fetelor de astăzi și femei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu