Iată o altă idee pentru afaceri on-line. Acum câteva luni clipul coreean Psaya va depăși un miliard de hit-uri și a devenit cel mai vizionat videoclip de pe YouTube în timpul existenței acestui serviciu. Nici Justin Bieber, nici Madonna sau Lady Gaga nu a putut bate acest nivel. Efort și în mod natural. El a luat de pe loviturile sale intermitente sub motiv simplu și atât de prins în creierul de ascultători, care a fost la fel Apocalipsa. Poate că aceasta este cea de a doua venire a lui care legende? Cine știe.Vizualizări hit-uri, dar nu suntem adunat aici sub tsiferki video ia banii, care este impregnat cu toate revistei noastre. Care sunt interesati de milioane de vizualizări, în cazul în care acest lucru nu poate fi un beneficiu? Asta-i drept, nici unul.
Știm că YouTube plătește partenerii săi de vedere video. Slăbim publicitate și cota de venituri cu autori de filme populare. Ideea este simplă și câștigul în același timp, dificil de realizat. Aveți nevoie pentru a trage și partaja aceste clipuri video care vor colecta cel puțin câteva zeci de mii de opinii. Și chiar mai bine - o sută. Dacă aveți un muncitor simplu, greu că, chiar și cuvântul "YouTube" se pronunță "utyube" pare a fi o sarcină imposibilă, la toate. Deși, dacă ești suficient de norocos pentru a fotografia DVR zbor accidental meteorit, apoi video poate și trage o rachetă. Dar, în cazul în care meteoriți stoc pentru cel puțin următoarele șase luni?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu