Cum NU trebuie să se vândă

În orice afacere există reguli de urmat, care pot atinge un oarecare succes. Din păcate, nu toată lumea respectă normele, astfel încât cele mai noi întreprinzători intră în faliment și arunce primul său caz. Cineva găsește puterea de a deschide o afacere nouă, și cineva își pierde mereu credința în sine și devine sub Wing Commander. Si cel mai important, nu trebuie să se gândească și să ia riscuri, va face totul pentru tine.

Am luat șase reguli de urmat în cazul în care vă sunt de vânzare un produs sau un serviciu. Iată-le.

1. Nu inventa pentru clienți

Fără îndoială, trebuie să se gândească la ceea ce reacție va determina consumatorii produsul sau serviciul dvs.. Trebuie să fie pregătiți pentru faptul că există atât pozitive, cât și de feedback-ul negativ. Dar asta nu înseamnă că trebuie să vină cu cerere persistența maniac la mărfuri atunci când el nu a fost încă pe piață. În acest fel, sunteți te pune într-o poziție pierde, atunci când ia în considerare bunurile lor priori rău. Nu vă faceți griji printre consumatorii pot găsi o mulțime de oameni adecvate care pot face o recenziile de înaltă calitate ale afacerii dumneavoastră. Trebuie doar să le scrie în jos și de a elimina toate glafuri.

2. Nu trece inițiativa clientului

Este cunoscut faptul că cel mai bine este jucat pe teren propriu. Prin urmare, în corespondența lor promoționale și de informare cu privire la serviciul de \ produsul nu recurge la primirea ponosită și nu treci dolar la cumpărător. "Daca sunteti interesati ..", "pentru a afla mai multe, du-te aici ..", și așa mai departe, toate acestea este un căscat de un potential cumparator, pentru că sunt prea banal și cere cumpărătorului de a efectua orice lucrare. Cel mai bine este să ia inițiativa în mâinile lor și să spună \ scrie ceva de genul "Te sun saptamana viitoare" sau "La ce oră va fi convenabil pentru tine de a lua un apel pentru a discuta mai multe detalii?".

3. Vinde efect real, mai degrabă decât caracteristici

Oamenii cumpara un produs sau serviciu, pentru că rezolvă unele probleme în viața lor sau de afaceri. Articolul dvs. este lider absolut în lista lungă de caracteristici, dar în cazul în care aceasta nu rezolvă problema, atunci toate acestea este lipsită de sens. Arăta și demonstra că este tu si produsul dvs. poate rezolva o anumită problemă, și aceasta este o piesă în care amenda de imprimare scris toate "avantajele" ale produsului nu are nevoie de ea.

4. Nu fi un ipocrit

Mulți oameni încearcă să-și vândă bunurile lor, frecare a încrederii consumatorilor. Pe de o parte, este bine. Dar amintiți-vă că în lupta pentru cumpărător, în orice caz, nu trebuie să-și piardă față de un profesionist. Lingușirea, suge, complicitate - toate infurie oamenii destul de mult și se va începe automat să creadă că vă sunt încercarea de a le vparit unele lucruri. Din exterior se pare destul de patetic. Păstrați un cap rece, și la distanță. Sunteți o afacere, nu în scopul de a obține în suflet pentru toată lumea, dar, în scopul de a ajuta o persoana rezolva problema lui. Win-win strategie nu a fost anulata.

5. Respectați întotdeauna acordul

Este trist, dar adevărat că majoritatea consumatorilor discriminează vânzători. Care este, tu crezi un negustor priori care profită de cetățeni cinstiți care au câștigat banii lor prin sânge și sudoare. Prin urmare, va avea o munca foarte puternic greu pentru a construi o relație de încredere între voi. Și dacă sunteți în plus față de toate la fel nu-și îndeplinește promisiunile sale, atunci fluxul de clienti va cădea inevitabil. Face întotdeauna ceea ce și a fost de acord să-și asume numai acele obligații care sunt capabili de a efectua la timp și la 100%. Regulă foarte simplă, care încalcă mulți antreprenori din țara noastră. Singura veste bună este că tendința de a oferi servicii de calitate în timpul nostru a trecut pe creștere.

6. Tranzacția nu înseamnă relațiile de închidere.

Antreprenorii inteligente dau seama că singura flux constant de clienti le poate oferi o vârstă confortabil vechi. Deci, nu uita imediat de client după ce și-a vândut bunurile sale. Cel mai important, să păstreze parteneriatul, persoana care a venit la tine din nou și din nou. Aceasta este porunca, pe care ar trebui să fie amintit. Clientul - noi toți. El va merge la locul unde a servit calitativ și a întrebat dacă totul este OK, mai degrabă decât la ceea ce, în cazul în care, după achiziționarea bunurilor, a auzit un zgomot puternic la ușă.

Amintiți-vă aceste reguli și probabilitatea supraviețuirea afacerii dvs. va crește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu