Afacere cu restaurante neobișnuite

În stadiile inițiale de afaceri, aveți posibilitatea să utilizați de promovare virala. De exemplu, puteți aranja restaurant, dintre care adresa ... în continuă schimbare. Care este, Astăzi vă cinat pe aceeasi strada, mâine micul dejun deja pe acoperișul unei clădiri pe o altă stradă, într-o săptămână sunteți invitat la cină la niște parcare. O destul de idee de afaceri original, ai spus?

Dar bucătarul-șef de la Melbourne (Australia) consideră că această idee nu este nimic neobișnuit. Bucătar operează sub numele de brand Zingara Cucina și se spune că chiar și bucătar non-profesionale. Părinții l-au învățat să gătească și bunici. Dar ideea nu este în mâncare. Ideea este că de fiecare dată alimentar este dat în diferite locuri. Aflați mai multe despre viitoarea picnic posibilă numai prin intermediul SMS-uri, care vine la telefonul mobil, "membrii clubului." Mânca în compania prietenilor vreau doar alimentele obișnuite pentru mii de oameni. Dar ... toate la rândul lor. Costul de prânz este decisă numai de suma de care vor avea cel care a venit la Cina cea de Taină. Care este destul de ieftin.

Un bun exemplu de modul în care un set de publicitate virale și idei de afaceri da rezultate foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu